Standox
 Contact  |   Hartă  |   Standox  
 Despre Noi  Vopsele auto  Suport  
>  Servicii Complete
 Noutăţi
> Honda Motor Europa alege Standox
> Noile posibilităţi cu "Genius" de la Standox
> Rapid, de înaltă calitate şi ieftin: MicroRepair cu Standoflash
> Standox ajută la restaurarea de autoturisme clasice pentru a reda stralucirea lor originală
>  Hartă Distribuitori
>  Interstandox
Standox ajută la restaurarea de autoturisme clasice pentru a reda stralucirea lor originală | 17/04/08

Standox,producător de vopsele de bază , oferă vopsitoriei nu numai sisteme de vopsea care se potrivesc perfect, dar de asemenea, o varietate de ajutoare în munca lor. Simpla aplicare a tehnicilor de vopsire şi a culorilor de o înaltă precizie duc la o restaurare perfecta şi de lunga durata. Astazi, multe culori originale pot fi reproduse cu pigmenţi moderi. Culorile moderne sunt adesea mai stabile şi mai rezistent la decolorare decat originalele.

Când este vorba de maşini de epocă şi restabilirea culorilor originale prin tehnologie moderna,refinisher-ul Karsten Schwab este în elementul său. Vopsitorul care se ocupa de o maşina accidentată împreună cu partenerul său Hendrik Höschen, cu adevărat iubeşte profesia sa. Ceva timp în urmă, el a cumparat un Mercedes 230 S. restaurat şi nu doar ca pe o masina clasica, el a decis să-l convertească într-o neobişnuită masina pentru utilizarea de zi cu zi.Un exemplu a maiestriei lor si a produselor excelente folosite.Toate ca toate, entuziaşti noştri iubitori de maşini au petrecut 1300 ore in masina, instalând piese originale cât si piese produse de ei în atelier.

Când a venit răndul vopsitului, el se baza pe experienţa şi pe produsele de la Standox. Maşina a fost demontată, suflata şi izolata cu filler epoxidic.Toate zonele de sudura au fost pretratate, cu Standox 1K Adhesion Primer Red Brown (cu certificat de sudura), apoi sigilat şi imbrăcat din interior cu cavitatea sistemului de închidere. Părţile rămase după indepărtarea caroseriei cum ar fi stâlpi si bazinul au fost deasemenea imbracaţi cu epoxi filler şi plastifiaţi cu 2K RAL 9005 mat negru.

Dupa suflare Dl. Schwab a acoperit şi alte parti cu 1K Adhesion Primer Red Brown şi 2k mat negru cum ar fi gurile de aerisire şi mânerul frânei de mâna. El a folosit Standohyd Stone Chip Primer pentru a proteja parţile volanului şi partea de sub maşină - acesta din urmă a fost refacută în vehia culoare cu lac.Vopsitorul acorda o atenţie deosebita pentru a restaura panoul de găuri originale - în mod excepţional - de a ajunge la o suprafaţă care nu este prea lustruită. Acest lucru a fost făcut ca maşina sa para "nerestaurată", ca în cazul în care acesta deabia a iesit din linia de asamblare a fabrici, dar făcut cu înnalta tehnologie si materiale.

Selectarea de culoare a corpului a fost o adevarata provocare, pentru că "simplul" alb a fost respins în favoarea unei culori extraordinare de la modelul de serie. În sfârşit, "Medium gri metalizat DB 178" a fost ales, care a fost disponibil doar la cerere specială la acea dată. Culoarea , care pare mai degrabă estompata pe probe de culoare, fost amestecată la departamentul Standox Coloristics , folosind Standohyd, sistemul de producţie a vopselurilor pe baza de apa de la Standox."Decizia a fost chiar bună. Culoarea este perfect”, spune vopsitorul.

În plus, vehiculul a fost echipat cu crom si echipamente din lemn Mercedes 300 Fintail. Domnul Schwab prelucrează lemnul şi îl acoperită cu patru straturi 2k clearcoat plastificat care a fost şlefuire după fiecare strat dat. Deasemenea a fost adăugat un sistem de aer condiţionat contemporan. Numai suspensie pneumatică şi aliaj motor - utilizat în modelul 300 - au fost prea scumpe si a trebuit sa fie înlocuite în scopul de a face vehicul adecvate pentru utilizarea de zi cu zi. Pentru a spori confortul, tinichigiul de43 de ani a instalat un sistem multimedia (Carpc) - invizibil, inclusiv navigaţie, DVD, TV DVBT, sistem de monitorizare a motorului şi de camerele de supraveghere în fată şi în spate. Dar asta nu a fostsfârşitul poveşti : expertul în maşini a înlocuit părţile vechi din piele, refăcindule complet şi vopsindule în culoarea original.Acoperişul podelei vechi a fost înlocuită cu covoare de velour, ferestrele au fost nuanţate, si piesele rare schimbate, adunate din toate colturile Germaniei.

Astazi, recondiţionat Mercedes-ul este o adevarată placere vizuală. "Cu toate acestea," Karsten Schwab, recunoaşte, "în ciuda a ceea ce a fost destinată, eu nu-l utilizaţi ca un vehicul de zi cu zi, ci numai pentru duminică plimbări şi excursii de vacanţă."

Standox este unul dintre lideri Europeni in producaţia de vopsele şi refinisare a automobilelor. Cu sediul in Wuppertal, Germania, compania ofera tehnologii inovatoare de înaltă calitate şi de mediu compatibile cu sistemele de produs la nivel mondial.Standox încearcă să construiască relatii pe termen lung cu clienţii săi, pe baza de produse de primă calitate şi un nivel ridicat de suport practic şi tehnic.Aprobaţi de către toţi mari producătorii reflecta pozitia companiei ca un partener de frunte în industria auto. Ca atare, marca Standox oferă refinishări profesionale şi asigurară rezultate perfecte de fiecare dată.


Despre 1300 ore de lucru în refacerea şi modernizarea acestui Mercedes 230 S.

Album: Dirk Patschkowski, Wuppertal


 Termeni şi condiţii  |   Confidenţialitate  |   Standox.com